mom28_ 4 yıllık bir ugraşın sonunda hep korktuğum opu işlemine sabah gideceğim daha once anestezi almadığım için korkuyorum biraz dualarınıza talibim rabbim hepimize yardım etsin
Nisanmomy mom28_ Rabbim emeklerinizin karşılığını versin. Anesteziler çok kısa süreli veriyorlar ameliyathaneye girmenizle çıkmanız bir oluyor. Hiç korkmayın, stres yapmayın. 🌸
ilkiminannesi mom28_ hayırla geçsin canım Daha önce ameliyatlar geçirmeme rağmen opu ya gireceğim zaman kalbim kuş gibi çarpıyordu ama çıkınca o kadar rahatladım ki heyecanım geçti rahat olmaya bak
minnosbirkiz mom28_ sağlıcakla güzel sonuçlar alın inşallah, opudan da korkmayın, verdikleri anestezi değil, sedasyon veriyorlar, yarı uyku halinde oluyorsunuz ☺️ o kadar hızlı olup bitiyor ki, uyandığınızda hiç bişey hissetmiyorsunuz, rahat olabilirsiniz 🌸
ipekmom_ mom28_ rabbim hayırlı sonuçlar nasip etsin, emeğinizi ve istediğinizi boşa çıkarmasın 🙏🏻 korkulacak bi durum yok çok kısa sürüyor zaten, benim işlemden sonra biraz ağrım olmuştu herkes farklı olabiliyor bu durum, ağrı kesiciler yaptılar geçti hemen uzun sürmedi, umarım güzel embriyolar oluşur ☺️
mom28_ Nisanmomy Amin Allah razı olsun insan bilmediği herseyin tedirgini işte bakalım sabah ola hayrola güzel haberlerle çok şükür kolaymış bitti diye yazarım yarın rabbim kolaylaştırsın hepimizin işini
mom28_ Nisanmomy inşallah yazacagım bekleyen dua eden çok arkadaş var burda herkes herkesin güzel haberini bekliyor
mom28_ ilkiminannesi merhaba yumurta toplamam oldu bugun agrım var yürürken özellikle sizde durumlar nedir
ilkiminannesi mom28_ ilk 2 gün böyle geçiyor canım ben suan daha iyiyim sadece lekelenme şeklinde akıntı devam ediyor ama kanama vs olmadı hiç
mom28_ ilkiminannesi şuan kanamam falan yok ama agrım fazla bide antibiyotik igne verdi aksam vurulacam o arada belki bide agrı kesici vurdururum
ilkiminannesi mom28_ bana biç bir şey verilmedi ya suan mesela beyaz sarı akıntım var kaşıntım var enfeksiyon mu oldum ne oldu bilmiyorum 🤷🏻♀️ bir kaç gün daha geçsin de fitile izin verirlerse ona başlarım
mom28_ ilkiminannesi enfeksiyon olabilir doktorunuza danısın bilincsiz bisey kullanmayın benimde şuan sol kasık bel böbrek çok agrıyor ayaga kalkınca ilk gün ondan mı acaba agrı kesici içmedim
ilkiminannesi mom28_ yarın hemşirem arayacak canım çok heyecanlıyım Ama ben çok fenayım aşırı kaşıntım var özel bölge de fitil kullandım az önce 😭kullanılan hormondan ve işlemden dolayı bence umarım en kısa sürede geçer hiç bu kadar kaşınmadım daha önce berbat ağlayasım geliyor
ilkiminannesi mom28_ beni ilk günden beri hiç arayan olmadı zaten opudan çıkınca embriyologumla bire bir konuştum . 5. Gün haber verme taraftarıyım bozmamak adına hücreleri sürekli bakmaktansa kendi ortamında bırakıyor sanırım tabi takip yapıyordur ama
mom28_ ilkiminannesi enfeksiyon mantar olmuş olabilir beyaz süt kesiği gibi akıntınız oluyorsa mantardır hemşire daha dogrusunu demiştir size tabi arayınca haber verin inşallah saglıklı embriyolarınız oluşmuştur
mom28_ ilkiminannesi maşallah 🧿 rabbim saglıkla ilerlemesini rahminize hayırla tutunmasını nasip eylesin bugun dondurulacak mı hepside