ase_957 Kızlar adetım 4 gün geçtikti testler de pozitif ama kan da çıkmadı doktorum geç döllenme olmuş olabılır beklıcez dedi yaşayan var mı
Ecem_P ase_957 üzmek istemem ama Bazen testler yanlış çıkabiliyor en güvenli sonucu kan verir benim de geç döllenme demişti doktorum bir hafta geri çekmişti haftamızı ama adet günü test yaptım pozitifti inşallah pozitiftir sizin de
ase_957 Ecem_P Umarım inşallah oyledır ama bırcok test yaptım farklı farklı doktorum umutlu konuşunca bende bekliyorum bakalım