22+5 haftalık hamileyim dün akşam halıya basınca halı kaydı ve kalçamın üzerine arkaya doğru düştüm ama çok şiddetli değildi.Eşim hemen koştu kaldırdı beni 1-2 dk sonra bebeğimin hareketlerini hissettim daha sonrasında da hissettim o yüzden hastaneye gitmedim.Bugün ise sol bacağım kolum ve kalçalarım ağrıyor sabahtan beridir 2 saat önce parol içtim ama geçmedi hâlâ.Düşmemle bir alakası var mıdır acaba? Dün düştüğümde ağrım olmadı sadece bileğim ağrıdı üstüne baskı kurdum diye düşerken onun dışında bir ağrım olmadı.Bu sabahta vajinamda bir ağrıyla uyandım batma gibi sanki açılma gibi çok değişikti öğle saatinde de oldu.Eşim çalışıyor hastaneye tek gidemezdim bugün yarın da devam ederse bu ağrılarım bi acile giderim eşimle.Bebek hareketleri var ama bugün hissettim gün boyu