tazenne Kızşar bugün 18+0 olduk. İlk gebeliğim. Ben bugün hareket hissediyorum normal mi. Ama bir kere filan değil bildiğin akşamdan beri pıt pıt atıp duruyor ara ara. Ben şu an yazarken bile sanki damar atıyor böyle 🥰🥰🥰 bebiştir demiii😇😇😇
merveaslannn tazenne 18+1den selaaam ben henüz bir şey hissedemedim valla. Bence bebistir hissettiğin bu zamandan sonra hissedilir artık çünkü 🥰
Irem-61 tazenne merhaba 🫶🏻 çok güzel duygular maşallah 🤩 bende 15+3 haftalığım. Benim de ilk gebeliğim erken ama böyle arada içimde sanki bir şey pıt ediyor böyle anlık oluyor duruyor. Nasıl tarif edilir bilmiyorum ki 😅 ama bir tuhaflık hissediyorum 😂 nasıl bir şey hareket edişi
4564 tazenne 18+3 17 haftadan beri hissediyorum ama son 3 gündür daha belirgin tekme atıyor bayağı hissediyorum çok garip güzel duygu (KIZ bebek) ilk gebelik benimde 🥰🙏
Uraymom tazenne ben 15+2 de hissettim ilk hareketlerini dediğiniz gibi damar atması gibi şimdi 1 haftadır içinde kıpır kıpır oynuyor resmen şuan 17+2 yim🥰
Uraymom tazenne ben 15. Haftadan beri hissediyorum 16. Haftadan sonra artık günlük hareketlerini hissetmeye başladım bebeğim erkek❤️
tazenne merveaslannn bir bardak süt içtim şekerli. Ondan önce de bir tane çikolata yemiştim. Arkama yaslanmış tv izliyordum sonra pıt pıt etmeye balşladı durdu ayy çok heyecanlı 🥰🥰😇😇
kirr tazenne Evettt hissedince insanın içi bir hoş oluyor sevgi doluyor sankii.sabırsızlıkla tamamen hissetmeyi bekliyorum 🥹🥰🥰
tazenne merveaslannn böyle dikkatini vererek hissetmeye Çalış. Bence sen de hissedersin artık bu hafta içinde. Senin cinsiyet ne benimki kız🥰
tazenne Irem-61 nasıl blyor musun pıt pıt böyle damar atıyor gbi. Bi hoş oldum bu akşam ilk defa hissettim ama ara ara oldu yani çok güzeldi. İnşallah sen de hissedersin yakında 🥰
Irem-61 tazenne valla hissettiğim şey o mu bilmiyorum bana da arada oluyor . Ya da çok dinliyorum kendimi 😂 inşallah ♥️ sağlıkla kucağımıza alalım 🫶🏻
salihaaras tazenne bende 18+2 haftalığım ayne dediğiniz şeyleri hissediyorum 😂 ama sankı kasıklarımda ve rahmın ıcınde gibi sizinde mı oyle😂
izelaren 15+6 Dan beri hissediyorum ben plasentam arkada olduğu için. Şuan 18*5 eşim bile hissediyor, nadirde olsa güçlü vurunca karnımı sallıyor içimde sanki balık geziyor gibi bi hoş bişey oluyor arada resmen yüzüyor 🥰🥰