Ecem_P sevcimen Sizi üzmek istemem ama ne sürerseniz sürün genetikle alakalı 12. Haftada başladım 25 de bir başladı çatlamaya gerisi geldi
Busrabbygt sevcimen vücut yapısıyla cildiniz esnekliği gerginliği ile alakalı o siz yinede nemlendirici sürün duştan sonra. Benim 2. Gebeliğim daha hiç çatlak olmadı öyle krem de karnıma nadir sürerim
Aysenurr7 Nisanmomy kantaron yağı bildiğim kadarıyla hamilelikte kullanılmaması gereken tek yağ hatta kuzenimin bu yüzden kanaması oldu
Ayseyrdmc- Çoğunu kullandım çatlak kremlerinin genetik olara da çatlamaya çok müsaitim ama en iyisi hindistan cevizi yağı diğerlerine o kadar para vermenize gerek yok
Nisanmomy Aysenurr7 ya ilk defa duydum. doktorum göbeğime sürebileceğimi söylemişti. Hatta önce az bir bölgede dene alerji kontrolü yap sonra kullan dedi.