Kızlar 32 haftalık hamileyim oturduğum veya uzandığım yerden kalkarken sol kasığıma çok baskı ve ağrı oluyor.Normal uzanırken olmuyor, bir süre oturup kalktığımda baskı ve ağrıdan zor yürüyorum doktorum bebeğin büyümesine bağlı normal diyor. Magnezyuma da başlamama rağmen geçmedi😢Bu kasık ağrısına ne iyi gelir önerilerinizi bekliyorum 🙏🏻