Ozlemsvr Eylulcumm Nedne heyacan yapıyorsun sadece bebeğin gelecek ona heyacanlan başka bir şey düşünme. Tansiyon tehlikeli bir durum. Sakin olmaya çalış. Hiç bir şey hissetmeyeecksin gormeyeeceksin. Benim normal doğum ben napiym 😀