Kızlar 16. Haftadayım bebişimiz erkek duyduğum kadarıyla erkek bebeklerde aslında pek olmuyo diyolar sivilcelenmeler ama bendede bu haftaya kadar pek yoktu bir hafta içinde özellikle alın ve ağız çevresinde çenede falan incecik isilik gibi minik minik uç veren sivilceler çıkmaya başladı moralimi bozuyor bu durum baya böyle olup çözüm bulabilen oldumu ya yardımcı olurmusunuz