Mhafsaa1212 Sonucunuz 5 çıkmış 5 ve üstü genelde gebelik oluyor 2 gün sonra tekrar kan verin adetiniz geçti öi acaba
iremgb Gulo21 5 gün gecikmeye göre düşük görünüyor. Negatif diye yorumladım. Gönlünüzden geçen ne ise o olsun inşallah
gunes111 Benim adetime 10 gün kaldı kızlar bende arada bir baş ağrısı iştahsızlık ve en çok bel ağrısı bacaklarda ağrı kask ağırı ve pelvik ağırı en çokta sırtımda ağrı var sizce gebemiyim 🥹🙏🤲
gunes111 Canım benim adetime 8 gün kala kan tahlili verdi. 19 çıktı 6 gün kala 41 çıktı ve sonrası değerm düştü adet günümde kendime farkına varmadan düşük yaptım :(