edakok gidin bence niye tekrar ödeme yapıyorsunuz ki doktorlarda bilerek öyle diyor bazen ben kontrol hakkımda gidiyordum valla hep . Bazende bir kaç gün geciktirip ödemelerimize göre gidiyordum.kaç haftalıksınız takibin yapılması gereken özel bir durum yoksa bir günden birşey olmaz erken olsun ne diyecek ki doktorunuz