3bebem seni çok iyi anlıyorum yaklaşık 5 ay önce 14 haftalık bebeğimi kaybettim kanamam oldu kanda enfeksiyon 94 çıkmş bir haftaya yakın hastanede kaldım üstelik 15 saat önce kontrolümden geldiğim bir sorun olmadığı halde sabah ambulansla götürüldm ama olmadı bu sefer kanama durdu kesemde su bitmiş yırtılmış ama ona rağmen kalbi hep attı yapılabilecek hiç bişey olmadığını söylediler kabul etmedim başka doktora gittim ama yine de kurtaramadm , nasipten Rabbimin yazdğndan öteye yol olmuyor kendini üzme o zamanlar bana gene oluyr ya üzülme dediler ben ona üzülmüyordm şuan yaşasa bir ay sonra kucağıma alacaktım o yüzden Rabbime sığın acını da yaşa ama iyileş❤️