3bebem 35 haftalık bebeğim sancım vardı doğum yapacağım diye bebeğimin hetseyini aldım valizini pusetini gittim hastaneye kalbinin durduğunu ve 10 gün kadar olmuş kalbi Durali dedi doktor hemen sezaryene alayım seni zehirlemeye başlamadan dedi.cok acı gerçekten üst üste yaşamanız da çok zor olmuş biraz dinlenin snradinfa rabbim sağlıklı bebekler nasip etsin inşallah size bidaha düşünmüyorum demeyin