Merhabalar 2. Sezeryanımı olacağım 34+2 haftalık gebeyim 38 gibi sezeryana gireceğim ama 1 haftadır yaklaşık karnım düştü beş parmaktan fazla boşluk var bebek aşağıda hissediyorum riski bir durum oluşur mu kontrolum haftaya korkuyorum açıkcası göbek inince 1-2 haftaya doğurursun diyorlar. Çalışabilir rapor almıştım calısıyorum da sıkıntı olur mu başına gelen var mı