
Kızlar doktorum bu ultrasonu cekildgim gun perinatoloji doktoru cinsiyeti erkek dedi.yani hani erkek gibi falan degil direk cinsiyeti erkek dedi tabi net konusunca bnde ailemle paylastm.bu hafta tekrar gittim ikili sonucumu gostermeye baska doktor bakti sanki kıza benzettim dedi.boyle olunca bi erkege ısınmıştm 1 kizim var acaba sizin yorumunuz nedir canlarım.****