Yaa hayır hiç olur mu öyle tabi ki vazgeçmeyin devam edin. Bebisiniz oluyor evet ama kendinizden ödün vermeyin. Kariyerinizi de yapın, çocuğunuzu da en güzel şekilde yetiştirin. Kendiniz için bişeyler yapmayı sakın hiç bırakmayın, sadece kariyer olarak değil her anlamda. Başarılı bir yıl olsun, bende seneye gireceğim 🤍 Ve 6 haftalık hamileyim, haftaya da çok istediğim bir işe başlayacağım. Hamileyiz evet, çocuğumuz olacak evet ama biz de önemliyiz. Lütfen kendinize inanın ❤️❤️