Fadime97 Kızlar merhaba doktora gittim 29ağustosta 14 mm sağ böbreğim dün 23 mm çıktı bayadır ağrı çekmiyordum bugün başladı ama böbrek genişlemesi var bir ayda 10 mm büyümüş resmen kendi kendine büyümesi düşen var mı nasıl bir yol izlendi sizde
Caglagcn Ben 22 haftalık gebeyim benimde 15 mm böbrek orta düzey dedi. Antibiyotik başladı 5 gün sonra tekrar kontrole gidicem ama geçer mi ilerler mi bilmiyorum. Sen bi tedavi uygulamış mıydın