naz4646 Selam kızlar idrar yolu enfeksiyonum var cok fazla doktor öyle söyledi her iki dakıkada lavaboya gitmekten bıktım piyeloseptyl verdi onu yutuncada cok midem bulanıyor şaştım kaldım 🙁
edannnnur naz4646 bol su günde en az 3 lt için terledikçe iç çamaşırı değiştirin , çamaşırınızı ütüleyin ve bolca yabanmersini yiyin kızılcık yiyin
zynpdrsn naz4646 bende bunu kullanıyorum 5 gün oldu yarın tekrar tahlil vericem benimde midemı bulandırıyordu ya demekki yalnız değilmişim
prenseslerblogg naz4646 ya bu ilaç benimde aşırı midemi bulandırıyor değiştirticem ben başka bişey versin
Rabia-Bay44 Bende aynı durumdayım bugün enfeksiyon çıktı kasık ve rahimde ağrı var sancı giriyor arada bana da suya katılan bir seferlik ilaç verdi inşallah çabucak toparlarız
Nisanmomy Gebeliğin başından beri enfeksiyon sorunu yaşıyorum. Özrlllikle akşamları idrar sonrası biraz yanmanolıyor. İlaç kullanıyorum geçiyor yine başlıyor. Gebelik boyunca olacak sanırımm