Elwing6 ben de cinsiyeti cok erken sormuştum 🙈12nci haftaydı. Şuan net bişey söleyemem ama %60 kız dedi. Sonra ben dayanamadım tabi etimete gittim 14ncü hafta da. Hem garantiye alayım dedim. Dr actı direk gördük zaten cinsiyeti erkekti. 2 hafta sonra ayla hocaya gittik oda erkek dedi. Kendisi cok tatlı bi bayan cok seviyorum endişletmeden herşeyi acıklıyor😊