Nak bir ara atak gibi olmıltı bende de 12-18 arasında falan ama ayda 2 kilo falan almıştım. Sonra hem iştahım normale döndü artık midem de sıkıştı diye herhalde sürekli tok hissediyorum. 25 haftalığım 10da kahvaltı ettim saat iki olmuş sanki şimdi yemiş gibiyim çok şişkinim.