bebisleben Merhabalar ben 11.haftadayım ikili test zamanı geliyor doktor bi sorun görmedikçe ikili-üçlü test fetal dna vs. yaptırmayı düşünmüyorum sadece detaylı ultrasona girmeyi düşünüyorum bu şekilde yapanlar oldu mu acaba
beyzzsenturkkk bebisleben kızımda hiç bişey yaptırmadım normal rutin ultrasonlara girdim şeker yüklemesi yaptırmadım açlık tokluk baktırdım şu an yine hamileyim yine düşünmüyorum
Irem-61 bebisleben bende 15+3 haftalık hamileyim aynı sizin gibi düşünüyorum. Sadece detaylı ultrason baktırmak istiyorum o kadar.