meri3407 koldan falan da oluyormuş sanırım ama ben yanlış bir yere denk getiririm diye korktuğumdan göbekten yapıyorum. Oksapar biraz morluğa ve ağrıya sebep oluyor malesef, bazen de yakıyor. Ama alışıyorsunuz. Bebeğinize ve size faydası olduğu için insan katlanıyor🥹