aslcnd Kızlar ben oje sürmeyi çok seviyorum vajinal doğum istiyorum doğuma ojeyle yakalanırsam sorun olur mu doğumda😄
Nisanmomy aslcnd bence risk almayın. Rabbim gönlünüze göre versin ama Allah korusun olası bir durum olursa sezeryanda pek istemiyorlar
Kaderyusuf aslcnd sezeryana giderken sildirebilirler ama normal doğumda sıkıntı olmaz. Birde mor kırmızı bordo gibi koyu renkli çıkınca tırnaktan renk değişimi olan tonlar olmasın yeter.
ipek-15 aslcnd oksijen satürasyonu tırnaktan anlaşılıyor tırnakta morarma vs bir sorun tespiti yapabilmek adına ojeye sıcak bakılmadığını istemediklerini biliyorum ama yinede sorun.
minnoshan yorgunannis yok canım ne söktürmesi ama morarmayı tırnaktan anlıyorlar falan demişler o da oje gibi göstermez sonuçta altını ojeye çözüm de var kınaya yok😅
mavideniz9696 aslcnd olası bi durumda sezaryene dönerse oje kesinlikle istemiyorlar. Ben doktorumla pazarlık yaptım kabul etmedi 😂
CerenMasal19 aslcnd ilk doğumum normaldi nişanım gelince ojelerimi sürüp makyajımı yapıp öyle gitmiştim sorun olmamıştı ama sezaryanı bilmiyorum
aslcnd CerenMasal19 ben de sürekli saçımı maşalayıp geziyorum aniden doğurursam süsümle gideyim diye😄