Atyonlugra pozitifi gördüğünüz haberini vermek nasip olsun 🙏 ben de tüp bebek gebesiyim. Rabbim nasip ederse ikizlerim olacak. Benim tavsiyem asla korku endişe ya da stres yapmayın, hep olumlu olun. İğnelerinizi vaktinde yapın, paketli gıdalardan sigaradan vs uzak durun. Sağlıklı beslenmeye dikkat edin. Yumurta toplama günü kaç tane yumurta toplanmış önemsemeyin, çünkü önemli olan kaliteli embriyoların olması sayısı değil. En heyecanlı gün ise transfer günü 😍 yediklerinize daha çok dikkat etmelisiniz, hareketsiz değil evde 5 -10 dakikalık yürüyüşlerle rahme kan akışını sağlamalısınız. Ben her gün 1 elma 1 kırmızı pancarı çiğ olarak yemiştim, kan akışını hızlandırdığı için. Şükürler olsun pozitifi de gördüm. Rabbim sana da nasip etsin inşallah🙏🙏