ozbekkk Kızlar normalde son adet 21 ağustos ama doktor 1 hafta geri geç döllenme olabilir dedi 6+1 değilde 5+1 dedi kesen çok sağlıklı dedi bebeğin beslendiği şeyde oluşmuş ama bebeği göremedik 10 gün sonra tekrar gideceğiz
ozlem889 ozbekkk normal bir durum aslında benimde öylr keseyi 5+5 de gördüm şu. An 37+4 de ve hala 1 hafta 10gün kadar geride ama 2 haftadan fazla olmadığı için geç döllenme. Sayıp tarihimi değiştirmediler
Minikkkk_0 ozbekkk makineden kaynaklı birşey galiba bana da devlet 1 hafta geri dedi özelde tam hafta çıktı 8. Haftamda devlette doğru tarihime geldi
ozbekkk Irem198 kese gözüktü canım kese için sağlıklı kese dedi 10 gün sonra kalp atışı 1 hafta geri cünkü geç döllenmeymiş