mervekaya0658 dndn bende tercih etmiyorum belli etmeyi normal bol ve uzun şeyler giymeyi tercih ediyorum canım
DlstM Lcw ve defactonun ztn onlar çok klişe geliyo ve beğnmiyrm açıkçası daha class şeyler giylm yaa😉😉
dndn DlstM evet ya artık sıktı onlar daha tarz bir şeyler istiyorum bende böyle salaş olsun hep badi tarzı
efsanee_ DlstM kesinlikle banada çok ilgi çekici gelmiyo. Bayrak gibi hamileyim ben demek istemiyorum.
DlstM dndn yani tulm alabilirsn penye tarzı bide elbise baydı o diğerleri😂😂bi iki tne alırsn espri olsn diye ama ne bilym😒🤭
DlstM Zeynpatak en mntıklısı bnde alışverişe çıkıcm bu ay kosmtse gömlk vs alırkn büyük bdn alıcm sadece pantolonu hamile reyonundn mavi de varmış bakıcm bide elbise tulum vs
dide86 DlstM cnm h & m nin hamile reyonu öneriyorum hamile gibi durmuyo gömlekler falan bide pantalon falan düşmüyo
Zeynpatak DlstM en guzeli hamile tayti tayt ve salas kazak gomleklerle 28.haftama geldim . Cok soguklarda sadece hamile pantolonu giydim ama hic sevemedim onlari . Havalar cok isinmadan da dogururum heralde elbise falan almicam tayta devam 😅
DlstM dide86 evet netten bakmıştm cnm ama iyi oldu seninde söylemen teşekkürler bakıcam mutlaka 🤗 elbiselri nasıl acaba
dide86 DlstM cnm elbise almadım çünkü benim hamilelik 36 hafta oldu artık kış için pantalon falan aldım lcw dende aldım ama hep düşüyolar
Gamzeemrmrt Ztn biz espirıyız kocaman gobekle banada sacma gelıyo acıkcası😂😂😂. İçimizdeki bebek olsam. Ah ah
DlstM Gamzeemrmrt iyice ifşa eder gibii hıı tabikide ayıp değil hamile olmk aksine göğsümzü gere gere gezileblr ama iyice espri olmsn 😂😂
DlstM Gamzeemrmrt daha cool olmk şazm 😂😂😂hamişiz diye güzelliğimzdn neden ödün verelmki kızlsrr hem güzel hem seksi hemde anne olabilirz😂👍🏻
Hilalllllll Kızlar benim eşim sevgililer gününde hamile tunik almıştı üstüne kızımızın ismini de yazdırmış bi bakın derim siteye çok beğendim ben 😊❣️