Meltemanneolsun Çok üzüldüm, Rabbim tez zamanda şifanızı versin İnşAllah. Kötü hastalık uzaklaşsın gitsin, bebeğinizle doya doya vakit geçirin 🤲 Birde çok duyduğum için söylüyorum Ersağ bir takviye çıkartmış K20 diye, kanser hastalarıda kullanıyormuş, olumlu dönüşler okudum. Bence bir araştırın sizde, şifanın nereden geleceği belli olmaz. Zaten ilaç değil bitkisel takviye.