melikeyimmmmm Nasipse ocak gibi doğum olacak bir elbise birde takım almayı düşünüyorum doğum sonrası elbise rahat olur ilk gün daha sonrası normal pijama giyerim diye düşünüyorum ama acaba doğru mu düşünüyorum nasıl olur sizce sizler nasıl yapacaksınız
namkol1 melikeyimmmmm Ben eylülde doğum yaptım iki gece hastanede kaldım en rahat ettiğim elbise oldu. Bir elbise iki pijamalı takım almıştım depend kullandım kanamam çoktu tuvalete otur kalk falan inanılmaz rahat oldu benim şuanda gene hamileyim 2 elbiseli takım 1 pijamalı takım alacağım. Fakat şunu da belirtmek isterim ki ben Eylül ayı olmasına rağmen resmen donmuştum. Kışa uygun bir pijamalı takım alın bence Polar veya kadife
ipek-15 melikeyimmmmm ben kasımda doğum yapacağım kadife seçtim doğum sonrası kan kaybından çok üşünüyormuş birde alttan acık olursa gaz toplarım sütten de bebeğe geçer diye bol kadife takım aldım 2 tane.
namkol1 melikeyimmmmm Oda da çayır çayır klima çalışmasına rağmen insan üşüyor inanki. Birde bu attığın penye daha çok üşütür. Şimdiden hayırlı olsun kolaylıkla geçsin inşallah
melikeyimmmmm namkol1 ilk doğumum ağustosdaydı ilk saatler üşümüştüm zangır zangır bu daha kötü olur haklısınız, çok teşekkürler 🙏🏻❤️
Eres26 Bu ay doğumum olacak doğum sonrası giyecek çok ince olmayan elbise arıyorum bulamıyorum helppppp
melikeyimmmmm ipek-15 bende elbiseden vazgeçeceğim sanırım baya üşürüm diye düşünüyorum bir kaç kadife ve kalın düğmeli pijama takımı buldum onlardan alırım sanırım