Merhaba arkadaşlar üç senelik evliyim üç senelik evliliğimin içinde hiç hamile kalmadım ta ki bundan üç ay öncesine kadar evde yaptım teste çift çizgi çıktı ondan sonra kan tahlili verdim kan tahlillerimde yüksek çıktı yani hamilelik için kan tahlili verdim ve sonraki süreçlerde ufak ufak kanamam başladı ve bir daha kan tahlili verdiğimde kanımın düşük seviyede olduğunu fark ettim ve dış gebelik geçirdim yani kimyasal gebelik dediler ve ben şunu sormak istiyorum Adapazarı’nda Sakarya’da yani önere bileceğiniz güzel bir kadın doğum doktoru var mı benim biraz kilom var doktorum benim kilom da alay etmesini beni kırmasını üzmesin istemiyorum bana önerebileceğiniz iyi bir doktor var mı mesela şu anda daha adetim gecikti üç gün oldu ama test yaptım tek çizgi cıktı ve şu an hala adet olmadım yani böyle dertleşmek anlatmak istedim teşekkür ediyorum özel hastaneye gitme imkanım yok bu arada devlet hastanesi olursa daha iyi olur şimdiden teşekkür ederim