Aleynaaaag Kızlar selam 3. Ayımda detay DNA,ikili veya üçlü test yaptıracağım söylendi fakat hangisini yaptırmam gerektiğinden emin olamadım, hangisinşn gerçeklik payı yüksek?
Aleynaaaag mamiali bebek ile ilgili üzücü bir şey söylediler mi acaba? Genellikle her gebeyi bu süreçte korkutuyorlar da
tucu Ben ikili test yaptırdım normal bir sıkıntı yok dedi doktor ama kesin sonuç da değil bu değerler dedi bilgilendirdi ekstra beni