Pinaraydin_2969 Merhaba kızlar 24+1 im şuanda Esenler Medipole gitmeyi düşünüyorum. Memnun kaldığınız doktor var mı acaba özellikle normal doğum destekleyen. Ve gece doğum olunca kendi doktorumuz geliyor mu? Geliyorsa ekstra ücret alıyorlar mi
Kucuk_dunyam Pinaraydin_2969 Nihan hanıma gidiyorum çok memnunum tavsiye ederim gece doğum olursa nöbetçi doktor kimse o giriyor doğuma muayene ücreti 2200 şuanda
Sarpatesinannesi Pinaraydin_2969 2 yıl önce doğum yaptım damla hanıma gidiyordum ve bence kesinlikle normal doğum yanlısı onun dışında nöbetçi doktorda yapmak istemeyip doktorunuzu isterseniz ekstra ücret aliniyor
Seymatysz58 Pinaraydin_2969 Merhaba ben şuan 30. Haftamdayım Damla Yasemin Kaya çok iyi bir doktor çok güzel herşeyi yönlendiriyor ve instgram hesabında birşey olunca yazabiliyorsun
sib1234 34 haftalığım damla hocaya gidiyorum gece doktor hiçbir şekilde gelmiyormuş bnöbetçi kimse onda doğuruyorsun
Nurci Pinaraydin_2969 1 yıl önce doğum yaptım orada damla hanımın hastasıydım gece suyum gelince acilden giriş yaptım başka doktor vardı doğumu o yaptırdı kendi doktorunuz asla gelmiyor ayrıca hangi doktor varsa onun doğum ücretini ödüyorsunuz mesela ozman 20 bindi sezeryan ama benim doğumumu yapan doktorun ücreti 25 miş ben 25 ödedim
Pinaraydin_2969 Nurci hadi ya. Orda olmasına rağmen girmemesi çok ilginç neden acaba. Yani bilmiyorum normalde takipli hastalariz ve doğum bu sonuçta gelmeleri gerekiyor diye düşünüyorum şuanda çok değişik sistemlerle zorbalaniyoruz resmen