ruzgar21 bende de ilk 8 hafta aynı belirtiler vardı bulantı baş dönmesi ama canım deli gibi tatlı istiyodu
Bende bir yandan kız hissediyorum ama çoğu belirti de erkeği gösteriyo
Haftaya öğrenicez inşallah bakalım
Bir de hiç yüzük testi çin takvimi vs yaptınız mı ve ya baktınız mı o hurafalerde ne çıkıyo😅