Merhaba, bugün kontrolüm vardı 33+1 iz. Kontrollere göre bebeğimin kafası 2-3 hafta ilerden gidiyormuş. Doktor iri kafalı dedi genetik olabilir dedi. Eşimin tarafı biraz öyleymiş. Ama normal doğum istiyorum aslında doktorum böyle söyleyince korktum. Seni zorlayacak bu dedi. Duruma göre bakıcaz dedi bende o yüzden biraz endişelendim. Böyle bir durum yaşayıp normal doğuran var mı zor mu oldu bilgi verebilir mi acaba?