Bende 12 haftalık oldum mide bulantısından helak oldum yemeklerden tiksiniyorum hiç iştahım yok kansızlık da başladı elim ayağım buz kesiyor betim benzim attı artık ruh gibiyim halen de devam ediyor doktor yatış verdi yatmadım tekim diye ailemin yanına geldim biraz kendime geleyim diye biraz faydası oldu