Kızlar daha önceden nişanım geldi 1 cm de açıklığım vardı ama 2 hafta olacak neredeyse doğum başlamadı maalesef. Sancılarım da hepten kesildi bebiş kanala girmişti ama biraz yukarı çıkmış, doktorum pozisyonunu tam bulamadı o yüzden gelemedi dedi. Protein eser miktarda çıktı boşuna tehlikeye atmayalım doğumu başlatalım dedi. Daha önceden de bir kadın karnıma tekme atmıştı 21 haftalıkken, plesantanın ayrılması tehlikesi vardı çok şükür o zor günleri atlattık. O yüzden biz de herhangi bir risk almak istemedik eşimle. Hayırlısıyla yarın ilk önce fitil denenecek, sonra suni sancı eğer problem olursa da sezaryene alınacağım. Daha önce bu süreçten geçen var mı? Fitil işe yarıyor mu? Çok heyecanlıyım yarın içinnnn😍 38+4 olacağım yarın.