Merhaba kızlar pazartesi günü özel hastanede muayene oldum bebeğin kalp atışını net bir şekilde duymuştum bugün enfeksiyonum olduğu için devlet hastanesine gittim ve kalp atışı yavaş geliyor 10 gün sonra tekrar gel dedi cihazı çok eski belli ultrasondaki görüntü bile kötüydü acaba cihazdan mı kaynaklı tedirgin olmak istemiyorum hangisine güveneyim