Mom__12 Bebeğin anne karnında zayıflaması gibi bir şey mümkün değil bildiğim kadarıyla. Dün doktor bana böyle söyledi. Yanlış ölçüm yapılmış olabilir mi acaba? Ve bebeğiniz 2100 gram olarak doğsa bile çok riskli bir durum olacağını sanmıyorum. 25 haftalıkken doğum yapan çok anne var. Bebekleri küvözde sağlıkla büyüyor. O yüzden kötüyü çağırmayın. İyi düşünün, iyi olsun.