Nur192837 Doğum vakti yaklaşan yeni anne adayları ya da doğum yapmış tecrübeli Hanımlar buraya doğum tercihlerinizi,sebeplerini ya da tercih ettiğiniz doğum şekline dair tecrübelerinizi paylaşır mısınız?
edaabykl Nur192837 ilk çocuğumda kendi isteğimle sezeryan oldum ve cok güzel gecti alttan çok kurcalanmak istemiyorsanız kesinlikle sezeryan birr haftada iyilesiyosunuz gayet rahat oluyo normal dogumdan cok daha iyi bence benm fikrim bu sekilde
beyzzsenturkkk Nur192837 vajinal doğum tabi ki kızımda yaşama fırsatı buldum evet zor ama tekrar istediğime göre o kadar da zor değil bu işin en zoru doğurtan kişinin motivasyonu yani iyi birine denk gelirseniz cennet kötü birine denk gelir azarlanırsanız cehennem🥹