2kizannesi30 Kızlar doktorum 37 haftada gel dedi.O zamana kadar doğum başlarsa başka. Hastaneye gitmemi istedi.Burda normal doğum yok açılmadı dedi.Sizinde muayene haftalariniz aynimi merak ettim 🤔Bana uzun geldi süre 🤦
demirrleydi_ 2kizannesi30 ben riskli gebelik olarak geçtiğim için 32 haftadan beri her hafta gidiyorum kontrole ama normalde zaten 2 haftada bir gelin diyolar ki benim anlamadığım başka hastaneye git demek niye
ipek63yldz_ 2kizannesi30 Bizde 35+1 olduk bugün pazartesi gidicem bakalım ne diyecek ne kadar sürede cagıracak erken dogum riskim var sancılarım oldugu için 🤷🏻♀️
Asoyaso34 2kizannesi30 bence normal benim doktorumda 36 ncı haftada gittiğimde ilk nstye sokup herşey normal gözüktüğü için 38nci haftada görmek istedi 38+4 teyim yarın gidicem kontrole eğer bir sıkıntın yoksa çok fazla ultrasona girmeye gerek yok
2kizannesi30 demirrleydi_ Ha iyi barı benim ilk kızım riskli olunca sık sık çağrılıyor dum 🤦Doğum yeri açılmamis normal doğum için ebe yokmuş maalesef 3 yer söyledi bende şehir hastanesine gidiyim dedim kayıt açtırdım 🤦
demirrleydi_ 2kizannesi30 evet riskli gebelikte her hafta ama normalde 33-34 haftadan sonra 2 haftada bir gel diyolar İyi yapmışsın yani doğumhanesi yoksa hastayla ilgilenmek biraz değişik geldi bana
senem0987 28 de gittim geçen hafta 32 de gel dedi 32 den sonra 2 haftaya bir çağırdı 36 dan sonra her hafta dedi 32 de gittiğimde de nst bağlanacak dedi
2kizannesi30 senem0987 aşkım 32 de gittim 3 hafta sonra gel dedi.Simdi 37 bna çok uzun geliyor ne bilim ya 🥲
2kizannesi30 demirrleydi_ yeni doktor bekliyor lar yavaş yavaş büyütüyorlar nst var gebe izlenim var 1 tane kadın doğum doktoru var
Glnrgz Doktor duruma göre değerlendiriyor. Ben 30 a kadar 5 haftada bir gidiyordum. 34 e kadar 2 haftada 1 gel dedi sonra suyum fazla diye sanırım haftalık çağırdı. Artık haftalık gidiyorum
Glnrgz 2kizannesi30 herşey yolunda olduğu içindir belki de. Endile etmeyin. Aklınıza takılırsa 2 hafta yerine 10 gün sonra gidin
2kizannesi30 Asoyaso34 asko ben ilk kızımda her hafta çağırıyorlar di 38 haftaya kadar ancak tutular😂Bunda sanki uzun geldi ondan sordum 😁
ipek63yldz_ 2kizannesi30 Sağlıkla ve zamanında gelsinde razıyım her hafta gitmeye 🤲🏻🤲🏻hayırlısı ile 37 olana kadar dursak Allah’ın izniyle 🤲🏻🤲🏻
2kizannesi30 ipek63yldz_ valla eğer sabrsiz bebekse istediğin kadar bekletsinler geliyor lar 😂bide aşırı yaramaz oluyorlar 😂
2kizannesi30 Glnrgz çok şükür 3 gündür stres yaşadım iyiyim şuan bebekte sorun yok çok şükür dediğim gibi iki kızın her hafta gidince bana uzun geldi ondan yani