Aayten Benimde son 5 gun var heycan cok ama spinal sezeryan olucam dogum korkusu sardi zaman hemen geçiyor 😪
Ozy Betulzerya bizimde dogumumuz yaklasiyor 37+6 olduk ve iki gündür sabah kahvaltidan sonra kusuyorum sizdede oluyormu dogum belirtisimi acaba bu 🥴🥴🥴 mart anneleri bi yardimci olun 😁