Merhaba kızlar geçen hafta ben hastaneye gitmiştim doktorum bana Letu vermişti yumurtalarn büyümesi için çatlatma iğnesi olacaktım ama bugün hastaneye gittim kontrole doktorum rahim duvarıımın ince olduğunu söyledi ve yumurtalıklarımın büyümediğini söyledi gelecek ay gel aşılama yapacağız dedi başına öyle bir olay gelen var mı sizce gelecek ay aşılamaya gitmem gerekiyor mu yoksa doktoruma mı değiştirmem lazım