Mervergun şart değil elbette ama bence büyük kolaylık hele ki ilk gün, ben elbise koymuştum ve altıma depend giymiştim hemen yandan yırtıp çıkarıp yenisini giyiyordum, pijama altını giymek daha zahmetli dependin üstüne odanız müsait olucaksa bence elbise daha rahat