Merhaba, erken gebelikte dinlenik kalp atışıyla ilgili deneyimlerinizi merak ediyorum. Ben DPO 9–11 civarındayım ve otururken nabzım 85 /90 bpm civarında seyrediyor. Siz erken gebelikte kaç bpm ölçtünüz? Özellikle otururken veya uyurken nabız kaç civarındaydı? ( ne kadar doğruluğu tartışılır ama ben akıllı saatle ölçüyorym ortalama bi fikir veriyor işte)
Yani nabız arttıysa buna gebelik belirtisi de diyebilir miyiz? :)