Muallim3 Burada havalar iyice soğudu. Gerçi bazen bir gün uyanıyorum aşırı sıcak, bir gün buz.. Napacağımı şaşırdım asdfghjk. Ama kışlıkları çıkarıyorum artık bugün. İnce kıyafetlerle hasta oldum.
visnelicheescake Muallim3 Geçen hafta sonu cumartesi günü çıkardım canım İstanbul soğuk artık sıcağı da yalancı sıcak diyebilirim ben de donuyorim.
aybalasmom Muallim3 neredesiniz ne güzel hemen soğumuş hava🤭🤭 burda hırka giyecek hava bile yok hala aynı 🥲
Muallim3 ppmerlina Aç kız üşüme. Bebişi de üşütme. 🩷 Bizim merkezi sistem. Keşke bizimkiler de en kısıkta açsalar. Ev buz oluyor akşamları. 😒
Muallim3 visnelicheescake Ben de İstanbul’dan Kocaeli’ye, oradan Konya’ya geçtim. Her yer geceleri buz. Gündüz güneş ısıtıyor. Yoksa Konya’da gölgeler de buz. Kuru iklim olduğu için.
Muallim3 aybalasmom 2-3 haftadır 3 il dolaştım. Marmara bölgesi de İç anadolu da akşamları soğudu artık. Gündüz de hırka istiyor. Özellikle evlerin içleri. 😊
demirrleydi_ Muallim3 kızıma çıkardım ama ben hala yanıyorum 😂 daha yeni serinlemiş hissediyorum kızım şuan kışlık kalın kıyafetlerle duruyo ben atlet şort 😂 burda bir çok kişi kombiyi açmış bile
demirrleydi_ Muallim3 evet ya hiç sorma doğuma az kaldı hala sıcak basıyor evi temizleyene kadar su gibi oluyorum 😂 bir tek ayaklarım üşüyor gece bütün camlar kapalı sadece yatak odasını açıyorum yatamam yoksa
Muallim3 visnelicheescake Aynen. Bu gece kazak giyeyim artık da üşütmeyeyim diye kolları sıvadım. Asdfghjk