Merhaba gebeşler 7 Ekim mecburi ilk sezeryan ile doğuma alınıyorum 1 tane oğlum var normal oldu şimdi kızıma hamileyim 3 gün sonra dogum olcak merak edenler için mecburi sezeryan olmasının sebebi gebelik kaynaklı beynimde damar tıkanıklığı ve pıhtı atması oluştu ıkınma kaynaklı tekrar pıhtı atabilir riskine karşılık sezeryan tercih ettim sezeryanda da basınç kaynaklı pıhtı atmasın diye komple bayıltacaklar beni daha önce sezeryan olmadığım için korkularım var tabiki genel anestezi ile sezeryan olan arkadaşlarım doğum ile ilgili bilgilendirme yapabilir mi o esnada acı hissediliyormu uyandığımda çok ağrım acım olur mu süreç nasıl ilerliyor dogum sonrası sütüm hemen gelirmi ve vajinal kanama hemen başlıyor mu gibi bilgilendirmeler tecrübeli arkadaşlar yardım lütfen