Superisibeyza Gebeliğin basınsan beri agrılı geçiyor 9. Haftadayım doktor normal diyor ama karından baktı yalnızca annemlere soruyorum hatırlamıyor lar kendi hamilelik lerini bu agrılar normal mi sanki adet gelecek gibi agrı
rvsss Superisibeyza evet kasık ağrısı çok oluyor rahim büyüdüğü için benim 19. Haftalık kasılmam oluyor karnım taş gibi sertleşiyor doktorum onada normal dedi kanama akıntı vs yoksa normalmiş
turkmenoglu Superisibeyza normal canım benim de ilk gebeliğimde çok fazla kasık ağrım olmuştu ağlamıştım hatta dayanamayıp ama normalmiş
newchapter Superisibeyza ben de 9. Haftayım. Adet olacakmış gib kasık ağrısı normal. Ama her zaman değil ara ara geçiyor tabi
yasemin0903 O kişiden kişiye değişir bence canım kendini başkalarıyla kıyaslama doktorun normal dediyse için rahat olsun🌸
Superisibeyza turkmenoglu tatlımlar 13. Haftadayım hala oluyor özellikle sağda beyaz akıntı da var ama enfa benzemiyor normal herhalde gerçekten