Sementa63 Hanımlar 21 Haftalık hamileyim bebeğin hareketlerini aşağıda, sezeryan izi olan tarafta hissediyorum sizin de öyle mi aşağıda değil mi?
demirrleydi_ Sementa63 o zaman bende aşağıda hissediyodum normal bebek henüz büyümediği içi aşağıda hissediyodum şuan 34+3 karnımın heryerinde sert tekmeler hissediyorum karnım dalgalanıyor resmen
bahar8 Sementa63 Benimde öyleydi haftası ilerledikçe yukarı doğru çıkıyor. Rahim büyüdükçe ve bebek büyüdükçe rahatlayacaksınız 🥰
Strongirl_ Sementa63 21+4 um bazen altta bazen yanlarda bazen de kaburgamin tam altında. Oturduğum yerden arkamdaki birşeye uzandigimda feci itekliyor kaburgami 🙂↕️☺️
1aleynax Sementa63 bazen karnımda bazen kasıkta hissediyorum bende ultrasona girmedin mi doktor bir anormallik olsa söyler bence
1aleynax Sementa63 illa aydan aya gitmek zorunda değilsin ki bazen erken de gidebilirsin ama kötü bişey olacağını düşünmüyorum bebek işte vücudunda belirli yerlerde hareket ediyor ama içinin rahat etmesini istiyorsan git bi doktora
Sarees Sementa63 yavaş yavaş o hareketler yukarı çıkıyor canım bi ili haftaya göbek deliği hizalarına ulaşır 🥰
anneoluyorummm103 Sementa63 her yerde bazen karnımın yanlarında bazen kasıkta bazen göbek deliği çevresinde canı sıkıldıkça yer değişiyor herhalde 😂