Bugün doğumdan tam 27güm sonra ilk defa bebeklerimi kucağıma aldım ve ilk defa emzirmeye çalıştım😍Hala çok minikler, ama emmeye başladılar çok mutluyum inşallah küvezden bir an önce sağlıkla çıkarlar 🥰 ilk emzirmede sizin bebekleriniz de mi böyle azıcık azıcık emiyorlardı😌