SecilM Merhaba arkadaşlar. Grip olmak ameliyata/anesteziye engel mi? Yaşayan var mı bu durumu? Felaket bir boğaz ağrım var, sanırım grip olacağım. Ama perşembe günü de laparoskopi ve histeroskopi olacağım. Annem ona göre gelecek yanıma. Doktora da msj attım dönüş yapmadı...
Eda0509 SecilM bende laparoskopi ve histereskopi oldum canım baya önce. Bende o zaman hafif griptim. Bir sorun olmadi bende cnm
rbiadmrr SecilM genel anesteziyle olucaksan entübe edilirken boğazdaki enfeksiyonun akciğere yayılma riski olduğundan yapmazlar cnm
Eda0509 SecilM evet canım biliyordu. Zaten test filan yapıyorlar bunlardan önce senden istemedi mi doktorun kuzum. Akciğer filmi filan kan testi filan yapıldı benim.
SecilM Eda0509 benim o 2 hafta önce istendi ameliyat dosyam hazırlandı. Doktor tüö tetkikleri görünce kesin ameliyat derse direkt ameliyata almaları için önceden hazırlandı
SecilM rbiadmrr anladım. Yarına kadar bekleyeyim o zaman yarın belli olur az çok. Strese girdim resmen. Annem biletini almıştı. İptal edicek o zaman. Perşembe günü ameliyat normalde ama grip olsam bile iyileşemem o zamana kadar. Mecbur ertelenecek
Eda0509 SecilM anladm cnm sen yine de söyle doktoruna grip olduğunu. Ben bi sorun yaşamadm. Sadce burun akıntım vardı o kadar. Sende söyle kendi doktoruna