Kızlar şeker sorunum olduğu için riskli gruptayım sürekli her hafta çağırıyorlar şekerlerim kontrol altında olduğu için ve sürekli tansiyon vs ölçüyorlar başta iyi evde iyi olan tansiyonum bu hastane yüzünden sadece hastanede fırlıyor gereksiz yere hipertansiyon tanısı aldım 24 saatlik idrardada bişey çıkmadı onlarda stresten olduğunun farkında ama sıkı takip yapıyorlqr hastaneye girer girmez aşırı strese giriyorum elim ayağım ateş gibi yanıyor araştırma hastanesi her gittiğimde farklı birileri var ve kimi çok bilgili kimi çok bilgisiz özele bile gittim ama insülün kullandığım için bakamam dedi her hafta başka başka sebebpler yüzünden gidiyoruz ve artık çok sıkıldım ne yapacağım şaşırdım riakli gebelikte doktora gitme sıklığı nedir daha 15 haftalığız .