Merhabalar rahim kısalığım mevcut 2 gün önce doktorum kasılma önleyici ilaç olarak sabah akşam 1 kez endol tavsiye etti 1 hafta kullan gel suyuna bakalım dedi. Ben bugün perinatologa gittim. O da endolü 2 günden fazla kullanmayı tavsiye etmiyorum bebeğin kalbi için zararı var sürekli kalp kontrolü yapılması gerek bırak dedi. Ne yapacağımı bilemedim. Takipli doktoruma söyledim istiyosan bırak dedi. Perinatologu dinlemeliyim değil mi doktorumu değiştirsem mi çok arada kaldım. Ne dersiniz?